Lättläst: Barnomsorg och skola
Här kan du läsa om barnomsorg, skolor och utbildning.
Barnomsorgen sköter om barn
från 1 år till 12 år.
I Kungsörs kommun finns förskolor,
familjedaghem, fritidshem
och öppen fritidsverksamhet.
Förskolor
Har du frågor om förskolor
kan du ringa till
Sanna Visuri, assistent.
Telefonnumret är 0227-60 03 05.
Du kan också e-posta.
E-postadressen är
sanna.visuri@kungsor.se
Skolor, förskoleklass till årskurs 5
Har du frågor om skolan,
från förskoleklass till
årskurs 5,
kan du ringa till
Anneli Olsson, assistent.
Telefonnumret är 0227-60 02 56.
Du kan också e-posta.
E-postadressen är
anneli.olsson@kungsor.se
Skolor, årskurs 6 till 9
Har du frågor om skolan,
från årskurs 6 till
årskurs 9,
kan du ringa till
Lena Andersson, assistent.
Telefonnumret är 0227-60 02 30.
Du kan också e-posta.
E-postadressen är
lena.andersson@kungsor.se
Klicka på orden till vänster om det är något
du vill läsa mer om.

Redaktör: Sara Emretsson Olsson
Senast uppdaterad 2011-02-22