Lättläst: Kontakta Kungsörs kommun
Om du vill kontakta Kungsörs kommun.
kan du göra på olika sätt.
Ring
Du kan ringa till Kungsörs kommun.
Telefonnumret är 0227-60 00 00.
Då kommer du till kommunens växel.
Personalen i växeln hjälper dig
så du får prata med rätt person.
E-posta
Du kan skicka e-post till Kungsörs kommun.
E-postadressen är info@kungsor.se.
Besök
Du kan besöka Kungsörs kommun.
Adressen är Drottninggatan 34 i Kungsör.
Kommunhuset är öppet
måndag till fredag
mellan klockan 7.30 och 16.30.
Mellan klockan 12 och 13
är det stängt för lunch.
Fråga personalen som jobbar i receptionen
om det du behöver hjälp med.
Redaktör: Sara Emretsson Olsson
Senast uppdaterad 2011-02-22